bakgrunn

søndag 5. mai 2013

Dekorerte klokke

Hei!
Mitt første forsøk å dekorere en klokke fra Tim Holtz.Syns disse er super kule.Jeg skal gi den til en tante unge som snart skal stå konfirmasjons.
Jeg malte den hvit med gesso,flere lag og så tissuepapir.Etterpå sprayet jeg med glimmermist og stemplet.Inni er den malt hvit,klippet ut et bilde av min tante unge hvor ansiktet er sladdet,som jeg har montert inni med stempling,sommerfugl og blomster.Utenpå har jeg brukt kakerserviett hvor jeg har kuttet med sirkeldies,blomster,sommerfugler og blonde

4 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så mye fint du har laget siden sist jeg var innom:-) Superfin klokke du har dekorert!!! Kjempefin til en konfirmant!!

Ha en fin søndag!
Klem Laila.

Unni A sa...

Så lekker!! Du er så allsidig og kreativ!
klem Unni

Sivic sa...

Kjempefin!!
Har det helt topp i varmen, koser oss med god mat, turer på stranda og sløver ved bassenget.
Ha ei fin uke, klem

Elina Larsen sa...

Du lager utrolig mye tøft og kreatift! Dette er du flink til! Takk for kommentar på bloggen min. :-)

http://elinasminiatyr.blogg.no/