bakgrunn

mandag 27. mai 2013

Konfirmasjon

Hei!
Fikk noen gamle bilder av min mor der i blant dette bildet.Tror dette bildet er fra min mors konfirmasjon på femti tallet.Ville bruke dette bildet i et prosjekt.Tenkte at denne 3D rammen fra Ikea ville være passende.
Jeg har laget bakgrunnen selv med tissuepapir,stensil,stempling,paste og glimmermist.Jeg klippet min mor ut og monterte henne.Bildet er veldig tykk kartong så det var litt vrient og klippe.Men tror det gikk greit.Annet jeg har brukt er blonder,blomster,litt kort og Godt pynt og en liten engel.De aprikose farget blomstene kjøpte jeg på Nille og de er så nydelige.Var innom Nille her en dag men de var helt utsolgt,Ingen i hyllene.

3 kommentarer:

Sivic sa...

Så koselig, med bilde av din mor!
Likte blomstene fra Nille, har ikke sett dem.
Ha ei fin uke, klem

Anne May sa...

Hei!
Takk, og fin uke til deg og:)

Gul fargen er litt sterk på bildet enn den er i virkeligheten.

Irene sa...

Et nydelig bilde du har laget, og så fint å bruke gamle foto på den måten. Hvis man ikke vil ødelegge gamle fotografier kan man jo scanne dem inn og printe ut på dagens fotopapir. På den måten bevarer man de gamle bildene også.

Ha en fin uke, Anne May.