bakgrunn

fredag 10. mai 2013

Trykkpressa - Mai 2013

Hei!
Da er det tid for en ny spennende utfordring hos http://etttrykk.blogspot.no/2013/05/trykkpressa-mai-2013.html og denne utfordringn er ALT ANNET ENN KORT............

Jeg kjøpte noen dekorerings lamper for en tid tilbake så derfor tenkte jeg at å dekorere en slik,
 passet i denne utfordringen:).
På lampeskjermen har jeg dekorert med mønsterpapir,stempling,stensiler og metallisk maling.Selve foten og skjermen har jeg malt svart og brukt metallisk maling(gull farge).Oppe og nede på skjermen har jeg brukt papir border som jeg har malt gull metallisk maling.

2 kommentarer:

Nora sa...

Kjempe stilig lampe ble det Anne May :)
Elsker den fargen der :)
God helg! Klem

Elizabeth sa...

Lekker lampeskjerm og utrolig kreativt og flott! Takk for at du deltar i Trykkpressa i Mai! Klem, Elizabeth