bakgrunn

mandag 13. mai 2013

Trykkpressa - Mai utfordring

Hei!
Dette er mitt 3.bidrag i utfordringen som du finner her http://etttrykk.blogspot.no/2013/05/trykkpressa-mai-2013.html  som er ALT ANNET ENN KORT......

Jeg har brukt en avlang ramme hvor jeg har malt den tykke papirrammen inni som det var plass til tre bilder svart og dekket der bildene skal monteres med litt tykt papir.Så har jeg dekorert den med små kunsverk og tags.Hadde mange bakgrunner liggende som jeg har laget med monoprinting og så har jeg stemplet med div nifse og søte motiver.De har jeg fargelagt og et par av de har jeg stemplet kjolene på bakgrunnspapir og montert.Har også brukt litt tekst og noen kommer fra Kort og Godt.

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Wow, dette var imponerende og kreativt! Mye flott å se på her! Takk for at du deltar i Trykkpressa i Mai! Klem, Elizabeth