bakgrunn

søndag 11. august 2013

Hobbyrommet er ferdigt

Hei!
Det har vært noen slitsomme dager men heldigvis har jeg hatt fri.Lurte fælt på hva jeg hadde satt i gang for det var jysla mye mer arbeid enn jeg hadde trodd.
Alle veggene er malte hvite,før rosafarge,he he.Den ene veggen hadde panel så der måtte jeg male to strøk.Kunne nok malt flere strøk men det orket jeg ikke for det ble litt for mye for min vonde kropp,he he.
Alle skaper og kommoder er borte vekk og istedenfor to doble skyvedørs garderobe.Her har jeg innredet med skuffer,bokser og korger.Hadde tenkt å kjøpe multihenger men et stativ til bukser funket bedre.Her oppbevarer jeg washitape,ruller med div tråd ol.Den var glimrende og tok ikke mye plass.Under har jeg en plastboks med alt det jag har av bond og blonder.Oppe har jeg permer hvor jeg skal ha stempler i.Når det blir kan ta litt tid for det må sorteres.Alle hobbybladene har jeg sortert og de oppbevarer jeg i tidsskrift holder fra Ikea til 3kr.pr.stk,jippi.Skuffene,boksene,korgene som jeg bruker inni skapet er digre så hvis jeg kjøper mer er det fremdeles god plass f,eks det skulle være dieser,stempelputer,blomster osv:)
Det meste har fast plass nå så da er det lettere å ha det ryddigt forhåpentligvis:).
Denne skyvedørs garderoben er helt topp.Skapene går nesten til taket (2,36m høyt og 3m bredt) og man kan selv bestemme hvordan man vil innrede inni skapet.Jeg likte ekstra godt de store plastboksene så mange slike har jeg.
Det var på besøk hos http://sivicsinblogg.blogspot.no/ jeg så skyvedørs garderoben.Hun har et kjempe stiligt og flott hobbyrom.Takk for inspirasjonen:).

3 kommentarer:

Sivic sa...

Så flott det ble !!!
Skulle jo hatt en titt i alle skuffene dine også, he, he.
Moro å se hvordan du innreder i skapet, lurt med buksehengeren til tapen!
Kjekt at jeg kunne inspirere deg med hobbyrommet mitt :)
Ha en fin søndag, klem

Unni A sa...

Åh så fint du har fått det på hobbyrommet ditt! Lyst og åpent og masse oppbevaringsplass, så deilig! Skapet var kjempefint og du har virkelig funnet gode løsninger. Buksehenger til tape o.l, så smart!
Jeg måtte flire litt da jeg leste noe du skrev... minte meg om datteren min da hun var liten. Hun visste ikke forskjell på hvis og når. Når vi gikk hjem fra barnehagen kunne hun si "hvis jeg kommer hjem skal jeg leke med dukkene mine" Du skrev "hvis jeg kjøper mer er det fremdeles god plass". HVIS du liksom... hahaha NÅR heter det :P
klem Unni

Anne May sa...

Takk for hyggelige kommentarer:)

Unni: Du har nok rett i det at det nok er NÅR ordet som er rett å bruke,he he.