bakgrunn

søndag 4. august 2013

Kaos på hobbyrommet

Hei!
Etter masse inspirasjon fra dette flotte hobbyrommet http://sivicsinblogg.blogspot.no/2012/10/mitt-nye-hobbyrom_4.html så fant jeg ut at jeg måtte ha noe nytt til oppbevaring.Mine skaper er ikke særlig praktiske så nå blir det nye.Men som regel følger det med andre ting som at jeg må male litt,he he.
Alle skapene er nå tomme og skal vekk.Det ene har litt voldsom farge så det skal bli herlig å få det vekk.Fra bordet og innover er alle flater nå opptatt av hobbysakene mine.Veggen skal males hvit så jeg tror det kommer til å bli helt topp.Skapene skal gå nesten til taket og inni skal jeg ha hylle,skuffet og bokser.Gjett om jeg gleder meg:)

3 kommentarer:

Sivic sa...

Ja se her, nå er du skikkelig i gang :)
Men det er ikke like kaotisk som jeg hadde forventet meg det.
Det er nesten slik det ser ut hos meg når jeg har holdt på ei stund, he he.
Dette blir spennende, håper du blir like fornøyd når du blir ferdig, som jeg er blitt med mitt hobbyrom :)
Ha en fin søndagskveld, klem

Unni A sa...

Det blir gjerne veldig rotete når man rydder :) Finner du mye du ikke husket at du hadde, eller har lett etter mange ganger uten å finne det?
Mye jobb men tenk så fint det blir når du er ferdig! masse skapplass, lyst og luftig : Håper vi får se bilder!
klem Unni

Kari`s Hobbyrom sa...

Det blir som regel alltid noe rot når man skal pusse opp. Men det blir lyst og trivelig nå du får malt det hvitt og fått nye skap med tilbehør. Skal bli kjekt å se når du er ferdig.
Kjenner meg igjen når jeg skulle skifte noe på hobbyrommet mitt.
Klem.