bakgrunn

lørdag 7. september 2013

Oppdatering på hobbyrommet

Hei!
Noe nytt til hobbyrommet er ikke å forakte og når min mann ville spandere Billy vitrineskap på meg så var det ikke nei i min munn,he he.
Her oppbevarer jeg prosjekter/kort som jeg har laget samt litt Art journal og div bøker.Jeg er kjempe fornøyd med skapet.Her er det mange hyller og ikke akkurat vanskelig å fylle opp:).Det har vært mye invisteringer på hobbyrommet i det men nå er jeg så fornøyd.Kunne godt tenkt meg meg Alex skuffeseksjon på hjul men det får vente til en annen gang.



4 kommentarer:

noras kreative blogg sa...

Hei!
Dette ble jo så fint! Kjekt å ha til oppbevaring samt at du ser hva du har der. Kos deg masse :)
God helg!

Unni A sa...

Nå skjønner jeg ikkeno.... Jeg kommer ikke inn på bloggen din via blogger.com og leselista mi. Har prøvd gang på gang, men får bare beskjed "finner ikke bloggen" og at den er slettet. Men når jeg går inn på brukerprofilen din og på linken der, så kommer jeg inn. ?? Ser at adressa er litt anderledes, har du bytta? Jeg får ikke opp bildene av de nye skapene dine dessverre.
klem Unni

Sivic sa...

Så flott det ble med skapene Anne May!!!
Kjempebra!!
Kom plutselig inn på bloggen din igjen, via kommentaren din i bloggen min....... Men da jeg prøvde via blogglista mi, var den slettet.
Du må nok åpne bloggen din igjen, så jeg får se hva du lager , he,he :)
Ha en fin søndag,klem

Pinklady 68 sa...

Superfine skap til scrapperommet!
Disse har jeg også:-)...så fornøyd.
Oversiktlig og fint...og ikke minst støvfritt:-)
Fine perler og stilig kort ovenfor her også!

Ha en fin uke! Klem Laila.