bakgrunn

søndag 27. oktober 2013

Oppdatering i bloggen

Hei!
Har hatt lyst til å oppdatere bloggen min med linker til blogger og videoer som jeg liker.Det finnes utrolig mange kreative damer og faktisk noen menn også der ute i blogg verden:).Jeg liker jo egentlig masse forskjellig så her er det videoer i fleng av masse forskjellig som teknikker,Art Journal,smykker ol,dekorere neglene og masse annet.Jeg er også hekta på neglelakk så ofte dekorerer jeg neglene og da jeg fant en butikk som selger stempler til negler så var jeg solgt.Det er så utrolig kult.Butikken ligger under butikker og der har de mange stilige stempler til negler.Har også videoer som viser lette måter å dekorere negler på.Helt nederst finnes alle linkene til videoene:),Ta en titt da vel:).Har også linker til mange flotte blogger med kreative damer.Håper dere finner noe kjekt og inspirende:)

Ha en super kveld!

1 kommentar:

Sivic sa...

Kjempebra Anne May!!
Må nok kose meg med linkene du har lagt ut her etterhvert som jeg får tid :)