bakgrunn

torsdag 21. november 2013

Gutte babykort

Hei!
Og et baby kort til gutt ble det også.Dette stempel motivet er det lenge siden jeg har brukt men syns det er et søtt motiv.Syns tekst stemplet er litt artig:).Her har jeg også brukt stensiler,stempler og stempelpute.

I dag har jeg vært en tur i byen og snopt litt.Har lenge tenkt på å prøve på å lage såper men det har aldri blitt.Men i dag har jeg såpt litt såpemasse,farge,lukt og former.Så får vi se hvordan det går og kansje blir jeg hekta på det og,he he.Enda mer og bruke penger på:)

3 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig kort og super lekkert det motivet.
Lykke til med såpene .
Klem Connie

Unni A sa...

Så nydelige kort og gaveposer du har laget! Skjønner godt at ungene på sfo likte å lage sånne! De har jo verdens beste lærer også :)
Jeg gleder meg til å se såpene dine! Du blir nok hekta ja, og de kommer til å bli knallfine! Du er så flink!
God helg :)
klem Unni

Sivic sa...

Moro å lage såpe, gjorde mye det før.
Kjekke gaver også :)
Ha ei fin uke, klem