bakgrunn

lørdag 30. november 2013

Lys

Hei!
Å dekorere lys med alkoholblekk er utrolig kjekt.Her kan man mikse farger sammen,de underligste kombinasjoner men resultatet blir alltid flott:).Har også prøvd å stemple på lysene av og til.
Men det eg egentlig skulle vise er disse flotte clear blomst eskene.Disse passet eksakt til lysene mine,de minste lysene men de lager jeg mest av.Syns eskene var så fine så egentlig visste jeg ikke hva jeg skulle bruke de til.Men her kom de godt med.Syns det er kjekt å ha fin innpakning og spesielt når de skal selges på messe.Prisen var heller ikke så mye.Da jeg kjøpte disse eskene ble det til at jeg også kjøpte andre clear bokser.Får se hva jeg putter i de,he he.Dette er bare noen få av de lysene jeg har dekorert.Og ingen lys blir like:)

Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min.Det setter jeg utrolig pris på:)

1 kommentar:

Solveig sa...

Hei!
For noen stilige lys!!
Ha ei fin helg!