bakgrunn

fredag 15. november 2013

Lystre

Hei!
Har kjøpt meg et lystre.Så det på Sparkjøp en dag så i går da jeg var ute på sykkeltur måtte jeg bare innom og kjøpe et.Greinene er bevegelige og på hver grein er det en blomst.Vet ikke hvor godt det synes men likte dette veldig godt.De hadde et som var større og et uten blomstene.Min eldste sønn var innom i dag.Han flyttet for seg selv for noen dager siden.Han likte så godt lystreet at det blir nok et på han også og yngste mann ville også gjerne ha et:).Så det blir nok en sykkeltur til Sparkjøp i mårå:)

2 kommentarer:

Irene sa...

Koselig med sånne ekstra-lys nå i denne førjulstida. Jeg har hatt ei lyskule hengende i stuevinduet helt siden forrige jul. Syntes det ble så tomt da adventsstjerna ble tatt ned. Nå er det ikke lenge til den kommer opp igjen. :-)

Sivic sa...

Stilig lystre!!