bakgrunn

lørdag 16. november 2013

Metall ørepynt

Hei!
Hadde også disse soppene i brunt så derfor ble det et par ørepynt til.Syns disse soppene er så søte:).Det andre paret hadde hull i midten og da var det å ta frem perlene og finne en flott farge.Jeg har limt perlene med superlim.Har jo dårlig erfaring med superlim etter jeg klarte å få superlim inn på øyet.Men var jysla forsiktig,he he.

Har vært ute og syklet i dag også.Måtte en tur og kjøpe disse lys trærne.Da blir nok sønnene fornøyde.Men på veien så måtte jeg innom byen og da hoppet det oppi veska kjoler og samt litt kjekke små ting fra Søstrene Grene.

Forresten noen som har greie på pris for ørepynt?
Har gjort det litt vanskelig for meg selv når jeg skal selge ørepynt,armbånd og perler.Slite nå,he he.

Takk for hyggelige kommentarer!

Ingen kommentarer: