bakgrunn

søndag 10. november 2013

Opphengstavle

Hei!
Har vridd hjernen min ettermiddag for å finne ut hvordan jeg skal vise frem produktene mine.Kom på at jeg har en oppslagstavle som eg har malt.Så da har eg bare banket i noen spikere og lagde hull i posene.Det fungerte ikke så bra for det sko lite til før de falt av.Så derfor brukte jeg sikkerhetsnåler og det funket litt bedre.Får litt bedre oversikt når de henger slik enn bare ligger i en haug på bordet.Nå må jeg finne noe lurt til armbåndene eller kansje kjøpe en oppslags tavle til,he he.De er vel ikke så dyre.Hvis noen har en lur ide tar jeg gjerne imot tips:).Ørepynten skal jeg henge på et tre.Får se hvordan det blir når det er klart.Legger nok ut en bilde.Man får bruke det man haver.Skulle vært kjekt å få tak i noen kortstativ.Det står høyt på ønskelisten:)

3 kommentarer:

Bibbi sa...

Så mye lekkert du lager!
Sjekk Ebay de har plenty med Display's for smykker. Såpeuttstyr finner du her http://www.kreativglede.info/Modellering_-_Siliconformer/cat286860_1965062.aspx de har også såpe, duft og farge...
Lett som bare det ;-)

Sivic sa...

Blir spennende å høre hvordan det går på messa :)
Jeg brukte tykk isoporplate, kledd med sort speilfløyel til smykkene jeg solgte. Festet smykkene med knappenåler. Det funket for meg.

Unni A sa...

Det var kjempesmart! Lykke til på messa! Jeg er sikker på at du får solgt masse!
klem Unni