bakgrunn

søndag 10. november 2013

Ørepynt

Hei!
Da er jeg klar til messe.Har meldt meg på:).Kjenner jeg gru gleder meg.Har jo vært på salgsmesse et par ganger før men det er spesielt å selge sine egne ting.Håper bare jeg får solgt noe.Litt flaut hvis jeg ikke får inn noe i kassen  for jeg gir prosenter av salget til de som arrangerer messen,he he.Ja ja får jeg ikke solgt noe så slipper jeg å betale, samtidig har jeg jo gaver langt frem i tid:).

Prøvd meg igjen på ørepynt. Loopene får jeg bedre til og her har jeg også brukt papirperler.Må få kjøpt noen øreringer.Hadde bare noen som har ligget lenge.Kjempe kjekt å utfordre meg selv:)

2 kommentarer:

Sivic sa...

Øvelse gjør mester, sies det jo :)
Lykke til når du skal på messe :)

line sa...

Spennende. Er det papirperler dette? Jeg har laget øredobber og smykker med det før som jeg har solgt på messer. Øredobbene bruker jeg å lage en enkelt "bordkort" - rett og slett brettet på midten og henger dem på. Jeg bruker sort papp - da synes øredobbene veldig godt. På baksiden har jeg stemplet informasjon om jeg selv - hvem som har laget dem. Det fungerer veldig bra ;)