bakgrunn

mandag 25. november 2013

Svart/hvitt kort

Hei!
Liker kjempe godt svart/hvitt kort:).Igjen har jeg brukt foam stemplene hvor jeg har trykket varm foam nedi et eget mønster.På disse kortene har jeg brukt mynter.Syns trykkene blir bra hvis det du bruker er hardt.Da blir mønsteret dypere.

For tiden har jeg begynt på en julekalender.Fikk så lyst å lage en fordi om barna er voksne:).Har laget mange julekalendere før men det har vært av fyrstikk esker.Denne gangen blir den mye større.Jeg skal bruke en dies som stanser ut eske så bare å stanse ut 24 stk blir en del jobb.Har ingen peiling på hvordan den blir for den blir til etterhvert:).Så dette kan bli spennende men også kjekt.Foreløpig blir eskene stanset ut i hvitt så hvilke farger eller andre ting jeg skal bruke vet jeg faktisk ikke.Kan være at jeg ikke får det til slik jeg vil men det får tiden vise:)

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Stilige kort!! Du er virkelig kreativ og ikke minst produktiv:-)
Så fine såper i innleggen før her også.
Lykke til med julekalenderen
...kanskje den blir i lilla?:-)

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Unni A sa...

Så stilige kort! Kjempeflotte bakgrunner og motiv. Gleder meg til å se adventskalenderen! Den kommer helt sikkert til å bli knallfin!
Såpeproduksjonen er godt i gang ser jeg :) Så flotte figurer du har laget! Smart med mikro'n. Man må ofte prøve og feile før man finner beste metoden :)
Ha en fin uke!
klem Unni

Sivic sa...

Tøft med sort og hvitt!
Blir spennende å se hvordan julekalenderen blir :)
Lykke til med prosjektet, det blir nok flott!
Klem