bakgrunn

lørdag 7. desember 2013

Messe bilder

Hei!
Da har jeg vært på messe:).Det var utrolig lite besøkende på messa dessverre.Jeg hadde ganske bra salg men hadde jo håpet og slippe å dra så mye hjem igjen.Ja ja sånn er det.Har ihvertfall mange gaver jeg kan gi mange år fremover:).Da blir det å pakke ut og fylle opp hyllene igjen på hobbyrommet.Må nok vurdere å slutte å lage ting for jeg har alt for mye,he he.Jeg betalte prosenter av salget og så ga jeg en gevinst til lotteriet.Ingen ting å si på det.Alt i alt så hadde jeg en hyggelig dag:).Og nå kan jeg shoppe enda mer:).

2 kommentarer:

Unni A sa...

Wow så mye du hadde! Det skal vel godt gjøres å få solgt alt på sånne messer, men godt å høre at du hadde bra salg :)
Kjempeflotte julekort i de forrige innleggene!
Ønsker deg en fin 2. advent :)
klem Unni

Bibbi sa...

Gøy å se bilder av messe standen din! Masse lekkert og flott arrangert...