bakgrunn

fredag 20. desember 2013

Ny oppbevaring

Hei!
I dag var min mann og jeg en liten tur på Ikea.Heldigvis var det ikke mye folk:)..Det var rett inn og raskt ut igjen,he he.Så lenge jeg visste hva jeg skulle ha,en alex skuffe seksjon med 9 skuffer så var det fort gjort.Så i ettermiddag har min mann montert den,jippi.Måtte da ha en oppryddning på hobbyrommet og i mange av disse skuffene har puncherne fått plass.Til nå har de ligget i plast kasser så det har ikke blitt at jeg har tatt de frem.Det har også blitt opprydning i småtinga så nå venter jeg på litt oppbevaring til alkoholblekket.Det blir bra.
Nå har jeg begynt juleferien så nå har jeg fri til 6.Januar så da blir det nok tid til å hobbylere inni mellom familie hygge.Har jo et prosjekt gående,et dukkehus som skal pusses opp og som SFO(der jeg jobber) skal få når det blir ferdigt.Ganske mye jobb og vanskelig å komme til mange plasser.Jeg får vel fortsette med ryddinga:)
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så fine skuffer:-) Her blir det plass til mye fin scrappe utstyr.
Riktig god jul til deg og dine.

KLem Laila.

Unni A sa...

Kjære Anne May, tusen takk for det fantastisk flotte julekortet! For en hyggelig overraskelse!! Tenk at du fant på å sende julekort til meg, så utrolig hyggelig! Dobbelt overraskelse ble det, først at det lå et kort fra deg i postkassa, og så innsiden av kortet med den stilige brettinga og nissen inni, kjempeherlig! Tusen takk!!
Tusen takk til deg også for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min! Det setter jeg utrolig stor pris på! Gleder meg til å følge med i bloggen din neste år også, du er så kreativ, det er alltid så spennende å komme hit og se hva du har funnet på :)
Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!
mange varme juleklemmer fra Unni