bakgrunn

søndag 22. desember 2013

Oppbevaring til stensiler

Hei!
Når eg først er i siget så har eg laget  covere til en stensil perm og en stensil bok som jeg  har laget.Har irritert meg lenge over alt rotet med stensilene som ligger i en boks og som henger sammen som gir meg problemer å få de fra hverandre,he he.De store stensilene må enda ligge i en boks.Har mange slike små plastlommer liggende(har fått de) 3 esker i alt.Men de var kansje bare en cm for små for stensilene som er 15x15 men passet til de andre stensilene jeg har.Boka jeg har laget har jeg brukt tynt mønsterpapir som bare har blitt liggende.Jeg har laget en brettekant nederst slik at de ikke skal falle ut.Min neste bok(må nok lage en til) skal jeg ha brett opp også fordi denne første boken ble litt tykk nede.Ellers har jeg malt litt og brukt monoprinting bakgrunner jeg har laget.

Ingen kommentarer: