bakgrunn

fredag 27. desember 2013

Top 10

Hei!
Julen har vært flott.Vi har feiret den hos vår yngste sønn i hans nye gamle hus:).Han har fått det så koseligt.Treet var han ute og kappet selv og til og med juletre foten har han laget selv:).
Dette året har jeg hobbylert mye og så har jeg også lært mye forskjelligt.Det finnes mange kreative og flinke damer,et par menn også,he he der ute som deler kjekke videoer:).Takk til alle de som gir masse inspirasjon:).
2013 er snart over og jeg håper selvsagt at det nye året også vil gi meg masse inspirasjon til å lære mer om denne kjekke hobbyen vi har.
Så tilslutt legger jeg ut bilder av prosjekter som jeg har laget dette året.Måtte velge ut noen av alt det jeg har laget.Ikke akkurat lett spesielt når man har mye å velge i:).Prosjektene ligger ikke i en spesiell rekkefølge.
Ønsker dere alle et GODT og KREATIVT NYTTÅR!

1 kommentar:

Unni A sa...

Det kan ikke ha vært lett å velge ut 10 blant alle dine fantastiske kunstverk!? Du lager så mye forskjellig, men like fantastisk alt sammen! Jeg blir alltid like imponert når jeg kommer hit til bloggen din, det er ingen grenser for hva du kan finne på. Alltid noe spennende, flotte farger, herlige sammensetninger, fantastiske resultat. Du er så flink, Anne May!Jeg gleder meg til å følge deg videre i 2014!
klem Unni