bakgrunn

søndag 19. januar 2014

Baby shadow box nr.2

Hei!
Og her er boksen med bilder av min eldste sønn,Thor Henrik:).Denne boksen er litt anderledes fordi den har ikke lokk som må tas av.Dette er egentlig et skrin men jeg har snudd det en annen vei så det ser ut som et skap,he he.Som bein har jeg brukt tegnestifter hvor stiftene er dratt ut.
Utvendig har jeg også her brukt krakkelerings teknikken.Jeg har brukt klistermerkernmen denne gang i sølv.Inni klister borden har
 jeg malt med maling og så litt glossy accent  for å få litt effekt men også for å få limt klister borden.Litt pynt som blomster, bling osv.
Innvendig har jeg malt med maling og mønsterpapir.Hyllene også på det forrige inlegget er bare emballasjen fra noe trepynt som jeg har dekorert og montert.Her har jeg også brukt søte miniatyr møbler og oppi senga ligger Thor Henrik og her har jeg også brukt bilde ,he he.Tidliger dekorerte jeg et stort miniatyr dukkehus og her hadde jeg rester igjen fra en stige.Så denne har jeg brukt her med litt bilder og pynt.

3 kommentarer:

Unni A sa...

Wow! Nå imponerer du igjen Anne May! Hva du finner på, så utrolig kreativ du er! Disse shadow boxene var helt fantastiske! Så mange herlige detaljer, nyydelig laget!
Kjempeflotte pyntenåler du har laget også. Kan tenke meg det var vanskelig å velge i den perlebutikken ja :) Men jeg skjønner ikke hvorfor du skal kjøpe perler, du lager jo de lekreste perlene selv!
Så stilige de art tiles'ene var! Der ble jeg imponert igjen!
ønsker deg en fin og kreativ uke!
klem Unni

Sivic sa...

Kjempefine babybokser!!
Mye annet spennende du har laget også :)
Ha ei fin uke, klem

Pinklady 68 sa...

Utrolig nydelig!!...boksen i forrige innlegg også!! Du lager såååå mye fint!!
Ha en fin dag!

KLem Laila.