bakgrunn

søndag 19. januar 2014

Baby shadow box

Hei!
Da var jeg ferdig med boksen med bilder av min yngste sønn Andreas:).
Utvendig har jeg brukt krakkelerings teknikken.For å få litt mer liv brukte jeg klistermerker(hjørnene og rundt vinduet) i gull.Inni klistermerkene har jeg brukt copics for å få farge og litt glossy accent.Og prikkene er ferfect pearls,Jeg har også brukt blomster fra Nille og rain drops tror jeg det heter:).
Inni boksen har jeg brukt disse miniatyr møblene som bare er så søte.Her har jeg også brukt krakkelerings teknikken og mønsterpapir.Boss bøtten er en kork fra en panduro lim tube,.Oppi litt kleenex papir.I vogga ligger Andreas,he he.Her har jeg bare brukt et mini bilde av Andreas og brukt blonde som dyne og en smokk i sølv.Bildene er nok ikke de beste men så er det 23 år siden de ble tatt:)

Ingen kommentarer: