bakgrunn

lørdag 4. januar 2014

Canvas lerret

Hei!
Så ble det jammen meg enda  et canvas.Tror kansje jeg skal lage ca 6 stk til.Dette skal være gaver og det har ingen hast å lage de-Lenge til enda he he.
Jeg har brukt mønsterpapir,maling,stensiler,brayer,paste,gesso og egenlaget stempler av foam.
Nå skal jeg begynnne på baby prosjekter hvor jeg skal bruke bilder av mine to sønner når de var babyer:).Vi får nå ser hvordan de prosjektene blir,he he.Har ikke bestemt så mye hvordan men det blir shadow bokser av et eller annet slag:)

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så mye stilig du har laget siden sist jeg var innom:-) Kjempefiiint dette Canvas lerret!!
Godt nytt hobby år:-)

Klem Laila.

Unni A sa...

Skal si du er godt i gang i det nye året! Her var det kommet masse fint siden sist! Jeg beklager at jeg ikke klarer å holde følge med deg, å komme innom hver dag og kommentere på alle innleggene dine. Men jeg er virkelig imponert over kreativiteten og produktiviteten din! Helt utrolig hva du finner på og får til! Men sånn er det vel når man er en kunstner sånn som deg, det bobler over :) Gleder meg til å se baby-prosjektene dine! Og alt annet fantastisk du kommer til å lage i 2014 :)
klem Unni

Sivic sa...

Godt nytt år Anne May!
Har kost meg med innlegga i bloggen din, men savner bilde av julekalenderne, eller ble de ikke ferdige?
Du er helt utrolig, forstår ikke at du klarer å produsere så mye som du gjør.
Tipper du har kost deg masse nå i ferien, var nok kjekt å feire jul hos sønnen din.
Minsten og jeg var på visning på en leilighet i dag. Ikke lett for de unge, med de prisene som er på markedet i dag.
Ha en fin søndag,klem

Linda sa...

Masse pennende å inspirerende i bloggen din. Legger meg til som følger, for her tror jeg det er mye inspirasjon å finne :)

Bibbi sa...

Du er kreativ og flink!