bakgrunn

søndag 12. januar 2014

Charms

Hei!
Alltid kjekt å lage noe nytt som man ikke har prøvd på før:).Utenfor Norge,spesielt i USA,tror ihvertfall det så er det mange som lager slike lenker med charms.De arrangerer swapper både for disse og mange andre typer swapper innen hobby.Ikke mye den slags her hjemme:)
Ja ja måtte jo gjøre et forsøk da.Her er en av de jeg har laget.På denne har jeg brukt en egen laget papirperle,gigant str,he he.Annet jeg har brukt er diggibilde,bruskork,perler,lenker osv.Her tar man det man har:).Noen jeg har sett er stapp fulle av alt mulig slags dingel dangel.Jeg tar det litt forsiktig:)

3 kommentarer:

Bibbi sa...

Lekkert, lekkert og superflotte, kreative ideer!

Unni A sa...

Sånne har jeg ikke sett før, så stilig! Håper du finner noen her som driver med sånne swapper også! Men du kan vel være med på swapper i USA også?
Så smart med de permene til oppbevaring av bilder! Så heldig du var som fant dem så billig. Veldig god ide, den må jeg huske :)
Ørepynt av diverse emballasje, hva du finner på :) Det ble jo så stilig og flott! Du er helt utrolig, Anne May!
Ha en fin og kreativ uke :)
klem Unni

Anne May Samuelsen sa...

Dette er swapper som jeg har sett på youtube og da er de som regel avsluttet:)
De gjør mye kreativt og spesielt innen hobbyen i USA,he,he.