bakgrunn

søndag 26. januar 2014

Dekorert treskrin

Hei!
Dette skrinet har jeg brukt til å oppbevare småting.Men så fant jeg ut at det var på tide å få litt liv i det.he he.Og det ble det vel nå :).Jeg kuttet opp små papir biter med egen laget bakgrunner og egen dekorerte maskeringstape   og monterte.Brukte litt maling,foam stempler som jeg har laget og stensiler.Inni har jeg bare malt.Av pynt har jeg brukt tegnestifter,metall og blomster fra Nille.Disse blomstene er mine favoritter.Skulle bare hatt flere farger:).Som bein på skrinet har jeg brukt gjennomsiktige plast formet som diamant pynt fra Nille.Prøvde å ta bildet men det var vanskelig å se siden de er gjennomsiktige.

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Moro å dekorere noe til seg selv:-)
Ble kjempefin!!
Ha en fin kveld:-)

Klem Laila.