bakgrunn

onsdag 1. januar 2014

Dukkehuset er ferdigt

Hei!
Så var det blitt 2014 og her er mitt første innlegg.Endelig er dukkehuset ferdigt.Dette har jeg fått og jeg vil tro det er 30-40 år gammelt.Skulle tatt bilde før jeg fikset det for det var ikke særlig fint:).Det var masse arbeid.Dukkehuset har mange skjønnhetsfeil men det får så være.Det var vanskelig å komme til mange steder.Jeg valgte å bruke ting jeg hadde hjemme.Mange av veggene er dekorert med maling og servietter.Servietter er tynt og lettere å bruke.Huset hadde litt møbler.De blåe i stuen har jeg brukt litt washitape og kjøkken møblene har jeg brukt litt blonder.På kjøkkenet valgte jeg å stemple på veggene og på gulvet har jeg brukt papir.Som gardiner har jeg brukt blonder.Utvendig har jeg brukt krakkelerings teknikken.
Dette dukkehuset skal SFO få der jeg jobber.Håper ungene kommer til å like det Jobben skal kjøpe flere møbler til huset.Har ikke plass til huset hjemme for jeg har allerede to dukkehus til:)

Ingen kommentarer: