bakgrunn

onsdag 26. februar 2014

Bottlecap pynt

Hei!
For tiden er jeg litt oppslukt med å dekorere bruskorker:).Dette er utrolig kjekt å kan anbefales.Nå er det bare eksperimentering med korkene,se hva som fungerer.Syns dette er så kjekt så jeg har bestilt korker i mange div farger.
Korkene kan brukes som de er enten bak eller fremsiden.Man kan også banke de med hammer el som jeg gjorde i begynnelsen.Men da jeg fant ut at bigshot maskinen kan brukes så var det helt perfekt,he he.Korkene kan jo brukes til mye forskjellig.alt fra som pynt på kort/prosjekter,smykker,armbånd,ringer,som charms osv.Man kan også dekorere de på utrolig mange måter med papir,bilder,glitter,alkoholblekk,perler osv.Som en siste touch på korkene har jeg brukt glossy accent,epoxy clear stickers eller clear pebbles gems.Men det finnes nok enda flere måter å få en glatt overflate på som f.eks embossing.Det har ikke jeg prøvd.
På de første som jeg viser i dette innlegget har jeg brukt glitter,bling,microperler og dekorasjon steiner med alkoholblekk

Ingen kommentarer: