bakgrunn

søndag 16. februar 2014

Diamonds are a girls best friend

Hei!
Her er et tre skap som jeg har dekorert.Egentlig hører det med dører som jeg var litt usikker på om jeg skulle bruke.Men klarte å ødelegge den ene så da var det ingenting å lure på lenger,he he.Skapet har jeg malt og brukt mønsterpapir.Jeg har også brukt ferdig dekorert acetat ark som jeg har klippet opp.Den lille glass esken har jeg kjøpt på Søstrene Grene.Oppi det har jeg klippet opp bling.Inni har jeg brukt acetat,tyll,stor diamant fra Nille,blomster og en mini vase fra Søstrene Grene og en perle ring som jeg har laget.På sidene har jeg dekorert med trerammer som jeg har dekorert med maling,printet bilde og diamanter(bling),he he.Pynte nålene har jeg laget selv.

3 kommentarer:

Unni A sa...

Så lekker! Du finner på så mye annerledes og stilig!
Ønsker deg en riktig god søndag :)
klem Unni

Linda sa...

Denne var kjempe lekker:)
Linda

Pinklady 68 sa...

Lekkert!! Du er virkelig kreativ og lager masse fint Anne May!!
Ønsker deg en fin dag:-)

Klem Laila.