bakgrunn

mandag 3. februar 2014

Engler

Hei!
På youtube finnes det mange kreative som lager tutorials og som jeg blir inspirert av og mange av de finnes i bloggen min:)
Har sett andre som dekorerer engler og i helga kom jeg over disse englene så de måtte bli med hjem.Så da måtte jeg bare gjøre et forsøk.Som plate har jeg brukt et lerret snudd opp ned.Som bein har jeg brukt tre spoler.Lerretet har jeg dekorert med spray,gesso og stempler.Jeg kom over store tre spoler på kremmerhuset til en billig penge så de ble også med hjem som jeg dekorerte og monterte på lerret.Englene malte jeg for de var egentlig hvite og deretter fikk de en dusj med dylusions spray og litt stempling.Jeg har også brukt diamond glace slik at det ikke smitter av farge fra englene.Annet jeg har brukt er egenlaget knapper og pyntenåler,tyll,blomster,bling osv.

1 kommentar:

Unni A sa...

Wow nå har du sluppet løs kunstneren i deg igjen Anne May! Så fantastisk! Den andre malepenselen din var også knallfin! Jeg har ennå ikke fått de jeg bestilte fra Kina. Man vet aldri hvor lang tid det tar når man bestiller noe derfra... Gleder meg til å prøve å lage noe med dem :) Takk for herlig inspirasjon!
klem Unni