bakgrunn

lørdag 1. februar 2014

Mini mini rammer

Hei!
Kom over en nettbutikk som selger masse masse kjekke ting av tre som rammer,hus,bokstaver,shadow bokser osvDet har blitt et par bestillinger og flere blir det nok:).Butikken finner du he rhttp://www.zibbet.com/SaCrafters.
Noen av perlene jeg har dekorert rammene med er jysla små så jeg måtte bruke pinsett:).Først brukte jeg superlim å lime de med men det var litt vanskeligt for hvis eg bommet med perlene så var det vanskeligt å få de på plass.Men man lærer heldigvis for glossy accent fungerte veldig bra.

2 kommentarer:

Unni A sa...

Ser du har vært veldig kreativ og produktiv igjen i det siste :) Disse små rammene var lekre! Må ha vært skikkelig puslearbeid :) Takk for linken til SaCrafters! Der må jeg ta en skikkelig titt :)
Så kule fimo ansikt du har laget! Og så stilig det ble på lerretsbildet ditt! Stilig herrekort også, så flott bakgrunn du har laget! Og esken til flaska var kanonfin! Du er så flink Anne May!
klem Unni

Anne May Samuelsen sa...

Tusen takk for så fine ord:)
Eg like jo pirke arbeid,men litt verre med superlim.Det har jeg dårlig erfaring med etter jeg fikk superlim i øyet.Men sjansene er jo store for at jeg skal klare å få limet andre steder,kansje limt fingrene sammen,he he.Tror eg holde meg til glossy accent:).