bakgrunn

søndag 16. februar 2014

Neglelakk oppbevaring

Hei!
Har mye å bruke penger på som papir,stempler,maling osv.Men i den senere tid har jeg også annet å bruke penger på som perler og ikke minst neglelakker:).Men igjen har alle neglelakkene ligget i en boks uten egentlig å vite hva jeg har.
Så jeg har vært på jakt etter oppbevaring.Igjen fant jeg noe hos Søstrene Grene,burde nesten fått prosenter der:).Kjøpte to settekasser,inni var de svarte og rundt brune.Litt kjedelige for meg.Så derfor dekorerte jeg de med egenlaget papir bakgrunner som jeg klippet opp og monterte.Annet jeg har brukt er maling,stempler og tysjer.
Så var det bare å finne en plass å henge de opp:)

1 kommentar:

Unni A sa...

Kjempesmart oppbevaring til negllakken din! Søstrene Greene er en bra butikk :) Handler mye der jeg også. Men er jo ikke så kreativ som deg selvsagt.
klem Unni