bakgrunn

mandag 10. februar 2014

Oppbevaring til armbånd

Hei!
I hlega har jeg fått ryddet masse på hobbyrommet.Alle klistermerker,rubbons,egenlaget bakgrunner,utklipte bilder fra ukeblader ol oppbevarer jeg i plastlo
mmer enten i permer eller bare lommer med ringer.Har tenkt å lage covere men ikke akkurat nå:).Så nå kan jeg bare bla i permene og ser alt jeg har.Veldig fornøyd.
Og når jeg er i slik rydde modus må jeg jo ha oppbevaring til armbåndene jeg lager av papirperler.Fant denne på nettet og er veldig fornøyd:).Nå ser jeg hva jeg har og veldig praktisk,spesielt hvis jeg skal på messe:)

1 kommentar:

Unni A sa...

Kan du ta deg en tur hit og rydde og sortere litt kanskje...? Det trengs visst :P Veldig kjekke disse oppbevaringsløsningene til smykkene dine! Kjempefine å ha med på messer :)
Jasså, du dekorerer negler også, det overrasker meg egentlig ikke :) Få se da! Datteren min driver også litt med det av og til. Det blir så fint! Jeg skjønner ikke hvordan det går an, det er jo så smått! Og særlig å dekorere sine egne negler, det er imponerende!
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
ps. jeg har endelig fått pakke fra Kina, malepensler :)
klem Unni