bakgrunn

mandag 10. februar 2014

Oppbevaring til ørepynt

Hei!
Har fått skikkelig "dillå" på å lage ørepynt,he he.Perlehuset har utrolig mye perler å velge i så vanskelig å bestemme seg.Det er bare å bruke headpins,lage en krok og jumpinring og en ørekrok.Men jeg har tenkt å lage mine egne perler av papir å bruke til ørepynt.Men må lage perler med mindre hull for de jeg har er til armbånd og da bruker jeg tykk elastisk tråd.Lettere å lage ørepynt med mindre hull på perlene.Men her jeg min nye oppbevaring til ørepynt.Her henger noen par hvor jeg har brukt perler.Det ene paret har jeg laget til min mor i morsdags gave.Det er så mye fristende der ute og kjøpe.Og oppbevaring er noe jeg liker,he he.Men det finnes enda en ting jeg liker å shoppe for uten hobby og det er neglelakker.Har masse av det og.Liker å dekorere neglene mine og det er kjempe kjekt.Da jeg kom over stempler til negler så måtte jeg bare kjøpe.Det finnes mye man kan gjøre med neglene og noe som er kult er krakkelering.Men det man også kan bruke neglelakk til er til papirperlene jeg lager og det blir også stiligt:).Her er det bare fantasien som setter grenser:)

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Oppbevaring er alltid noe som fornyes her også:-) Smart stativ til ørepynt, armebånd og ringer! Nydelige eksplosjonsbokser du har laget også.
Ha en fin fin uke!

Klem Laila.