bakgrunn

onsdag 19. februar 2014

Til Konfirmanten

Hei!
Har fått bestilling på Konfirmasjonskort så her er to jeg har laget.Jeg har brukt maling,stensiler,tysjer og stempler.Rundingene jeg har stemplet er et stempel jeg har laget selv med mynter som motiv.
Men etter å ha sett Unni sine lekre postkasser http://unnispapirhobby.blogspot.no/2014/02/pensjonist-3.html så har jeg bestemt meg for å dekorere en til Konfirmant som nok kommer til å bli i denne stilen som kortene her.Kansje det blir en til jente også.Panduro her jeg bor hadde de ikke i butikken så de måtte bestilles.Kansje derfor jeg ikke har sett de tidligere,he he.Syns også disse stemplene fra Kort og Godt er flotte.Bruker de veldig mye.

1 kommentar:

Hilde Audahl sa...

Dette var kule konfirmasjonskort. Syns personlig det er utrolig vanskelig å lage guttekort, men du har jo gjort det helt strålende :-)