bakgrunn

søndag 10. mai 2015

Pocket letters nr. 1

Hei!
Pocket letters er i vinden som bare det og spesielt ute i den store verden :-). Å eg følge med i trenden, he he. Dette er utrolig kjekt og kan anbefales. Man dekorerer 9 små plastlommer, omtrent i samme str som ATC'er.Kortene dekoreres som man vil. Lommene kan man fylle med tepose, godteri, bling, washitape, diecuts, klistermerker osv. Hvis man bytter med andre skriver man et lite brev om seg selv hvor mye er opp til hver enkelt og man trenger selvsagt ikke det heller. På you tube finnes mange videoer og innfo. Jeg har blitt helt hekta og hvis noen der ute vil bytte pocket letters med meg så er det bare å gi beskjed.
Dette var den første eg lagde så den er i mix media stil. Har laget flere men i andre farger og stiler.Her vise eg fremsiden og baksiden.

Ingen kommentarer: