bakgrunn

onsdag 1. juli 2015

Nytt hobbyrom

Hei!
Endelig er hobbyrommet ferdig, nesten ihvertfall :-). Har ikkje fått sortert mønsterpapirene og lagt i papir stativet. Er veldig glad i å organisere på hobbyrommet men nå er eg luta lei, he he. Hobbyrommet er halvert i str men er veldig fornøyd for det. Det som gjør det praktisk også i et mindre hobbyrom er Pax garderobe løsning. I dette systemet finnes det mange kjekke oppbevarings moduler. I mitt skap har eg gått for plastbokser, hyller, skuffer og uttrekksskuffer som er helt geniale. Her oppbevarer jeg punchere og tre stempler. Og i en av skuffene har jeg en inndeler og her oppbevarer jeg neglelakk ol. Disse skuffene tar heller ikke mye plass.  Har bestemt å kjøpe noen uttrekksksuffer til for jeg har mange punchere. Lettere å få brukt de når eg slipper å lete igjennom i en kiste. Så forhåpentligvis blir eg værende på dette rommet. Tror ikkje eg hadde orket å bytte igjen. Fordelen med dette rommet er at det ligger i 1.et.





2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så fint! Helt herlig med eget hobbyrom...organsisert akkurat som du vil:-) Perfekt!
Ha en strålende sommerdag!

Klem Laila.

Unni A sa...

Så fint hobbyrom! Mener å huske at du hadde et kjempestort hobbyrom før, men jammen er det god nok plass i det nye rommet også :) Så godt å få organisert skikkelig i skuffer og hyller. Helt sant som du skriver, når f.eks puncher ligger hulter til bulter i en kiste eller diger boks blir det veldig tungvint å få brukt dem. Jeg har rydda i punchene mine, har ordnet litt mer plass så jeg slipper å leite meg ihjel hver gang. Merkelig nok ligger alltid den man skal ha helt innerst og nederst... :D Kos deg i det nye rommet ditt og god sommer :)
klem Unni